De Nederlandse Ratten Vereniging organiseert 1 maal per jaar een rattig evenement om rattenliefhebbers bijeen te brengen en het houden van de tamme rat te promoten. Daarnaast hopen we op termijn meerdere kleine events te kunnen organiseren en andere evenementen namens de vereniging te kunnen bijwonen.

Rian Rat Event

Ons jaarlijkse evenement is het Rian Rat Event, welke in 2018 tot stand is gekomen. Het is een gezellig evenement met allerlei standjes met rattige spullen, informatieve lezingen en een heuse rattenkeuring. Lees meer over het Rian Rat Event op www.rianratevent.nl!

Het Rian Rat Event is dit jaar op zaterdag 13 november 2021 en zal, mits de maatregelen dit toelaten, weer als vanouds plaatsvinden in Wijkcentrum Schadewijk te Oss! Ga naar de website van het Rian Rat Event voor meer informatie!

Agenda

Momenteel hebben we nog geen andere evenementen op de agenda staan. Hou onze Facebook pagina in de gaten voor nieuws!